Tuesday 26 September 2017

Verskuif jou fokus

Lukas 16 : 15  Wat deur die mense as belangrik beskou word, is 'n gruwel voor God. 

Hou jou hand ver voor jou uit terwyl jy jou regteroog toehou.  Bring nou jou hand nader en nader aan jou linkeroog totdat dit teen jou linkeroog is.  Kan jy enige iets sien?  Nee, want jou regteroog is toe en jou hand blokeer jou sig uit jou linkeroog.  Net so blokeer ons die goeie dinge wat God vir ons in stoor het met ons fokus op die negatiewe.

Jy hoor miskien dat jy aan ‘n ernstige toestand lei. En wat doen ons… ons google.  En daar vind ons ‘n 1001 dinge wat ons kele nog verder laat toetrek.  Dan praat jy met vriende en jy hoor iemand wat daarmee gediagnoseer is, het net 6 maande geleef.

Wat as ek nie die werk kry nie? Kyk hoe styg die pryse… Dink net hoeveel aansoeke hulle gekry het, hulle kan kies en keur… My ouderdom, my velkleur, my gestremdheid… 

Verskuif jou fokus deur God te prys vir dit wat Hy gaan vermag. U sê u sal my gee die begeertes van my hart… U het net goeie planne vir my… U is ‘n God wat nie kan lieg nie…

God het die son laat stilstaan vir Joshua, Jesus het water in wyn verander, God het die leeus se bekke gesluit sodat niks met Daniel gebeur het nie.  God, U het gesê dat U in elke behoefte van my sal voorsien… so ek vertrou U.

Maak God die middelpunt van jou bestaan, nie jou probleem nie. Onthou, as God so naby aan jou is soos wat jou hand aan jou oog was, sal jy nie eens jou probleem raaksien nie.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...