Thursday 30 November 2017

Dankie

Hemelse Vader vandag kom buig ek in aanbidding voor U.  Ek gee aan U al die lof, eer en heerlikheid.   Vandag wil ek vir een keer niks van U vra, maar ek wil vir U dankie sê vir elke aspek van my lewe.

Vader, U stap elke tree van my lewenspad saam met my.  Waar ek te moeg of mismoedig is, tel U my op en dra my.  Party dae, wanneer die lewe my uitsonderlik rof behandel het, weet ek waar ek volkome rus en vrede kan vind.  Dit is wanneer ek daar op U skoot klim en my toevou in 'n bondeltjie, wel wetend dat U Vaderarms koesterend om my sal vou.  Ander dae sit en wag ek by U voete omdat ek wil hoor wat U vir my wil sê.  Sulke dae het ek leiding nodig en U het my nog nooit teleurgestel nie.

Here, ek weet nie eens waar om te begin om dankie te sê nie.  Wat ek wel weet is dat U my hele lewe is.  Ek is miskien nog nie perfek nie, maar ek is so dankbaar dat ek elke dag kan leer en groei totdat ek eendag in my geestelike skoene sal pas. 

Uit my hart uit dankie vir U liefde, ondersteuning, bystand en veral verdraagsaamheid.


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...