Thursday 9 November 2017

God sal jou nooit in die steek laat nie

Hebreërs 13 : 5  Hou julle lewe vry van geldgierigheid; wees tevrede met wat julle het. God self het gesê: “Ek sal jou nooit verlaat nie, jou nooit in die steek laat nie.”

Terwyl ek verlede jaar op God gewag het om te bevestig of ek gereed is om voltyds vir Hom te werk het ek soos enige iemand anders tye van twyfel en kommer gehad.  Dit maak eenvoudig nie sin om sekuriteit, ‘n vaste salaris en voordele op te gee vir ‘n lewe van onsekerheid met slegs beloftes van Iemand wat ek nog nooit van aangesig tot aangesig gesien het nie.

Keer op keer het God my egter verseker dat Hy SAL sorg.  Ek wens partykeer ek het getel hoeveel keer ek uit verskillende oorde Matteus 6 : 26 ontvang het nie.  En jy moet God se sin vir humor waardeer, want nou weereens terwyl ek hier skryf.  Dit was duidelik tyd, maar dit het die besluit nie minder senutergend gemaak nie.

Die besluit moes geneem word terwyl ek gelukkig was in my werk, met ‘n goeie inkomste en geen onsekerheid oor my toekoms nie. Anders sou dit nie ‘n stap in geloof gewees het nie.

Vandag kan ek getuig dat God my nog nooit een oomblik in die steek gelaat het nie. Geld en besittings beheer my nie meer nie.  Die ewige gejaag na wind is soos om te onthou jy het ‘n nagmerrie gehad, maar kan dit nie presies weergee nie.  Deur blote genade, is ek nie meer van ‘n baas afhanklik vir my finansiële oorlewing of welstand nie. God is my enigste hoop en vertroue.  Ek het min, maar meer as genoeg.  Wanneer probleme opduik, is dit nie my probleem nie, maar God s’n.  Goed breek steeds… teespoed tref my ook… uitdagings verdwyn nie… Maar, keer op keer bring Hy uitkoms.  My begroting klop nooit op papier, maar elke maand is daar presies genoeg.

Dit is bevrydend en waarborg volkome saligheid.

Hiermee probeer ek nie almal oorreed om dieselfde te doen nie.  Ons elkeen se reis met God is verskillend.  My roeping is nie joune en visa versa.

Wat ek wel weet is dat baie van ons onsself in ‘n koma werk om op te gaar… en meesal roes dit of lê iewers en stof vergaar.  Sielkundiges en Psigiaters is nie meer net woorde in ‘n woordeboek nie, ons het hul nommers op ons selfone en ‘n ‘reminder’ vir ons volgende afspraak.  Ons gesels oor stress medikasie asof dit gisteraand se episode van 7de Laan was.  Ons wil meer hê… groter… beter… en nog… en nog… en nog.  Op ‘n dag is die kinders uit die huis en ewe skielik is die huis te groot en te veel werk.  Jy wil afskaal en dan kom nog ‘n ontnugtering as jy besef dat niemand jou ‘goed’ wil hê… jy kan dit nie eens verkoop nie, want dit het geen tweedehandse waarde nie.  Heng, partykeer kan jy dit nie eens weggee nie, want mense se smaak verskil.

Dis my wens vir jou dat jy tevrede sal wees met wat jy het en God kan vertrou om te voorsien.  Hy SAL jou nie in die steek laat nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...