Monday 27 November 2017

Sy tyd vs ons tyd

Psalm 31 : 16  My tye is in u hand

Sal dit nou nie fantasties wees as God volgens ons skedule reageer nie?  Ek meen, ek weet mos hoe dringend my situasie is.  Ek sal mos nie dae en nagte ombid as dit nie dringend is nie. 

Ons hoef maar net na Lazarus se verhaal te kyk om te weet dat God Hom nie veel aan ons skeduletjies steur nie.  Volgens menslike standaarde is God te laat… Lazarus is dood… einde van die storie.  Nie vir God nie.  Vir hom is dit nooit oor nie. 

Wanneer jy na die Bybel kyk is daar vele voorbeelde waar God in die agtergrond besig was terwyl die hoofspelers geglo het dat die aangeleentheid onmiddellike aandag verg.  In dieselfde Bybel lees ons dat God vandag en gister presies dieselfde is.  Dit wat Hy in die Bybel se tyd gedoen het, is vandag nog net so relevant en moontlik.

Dit mag wees dat jy jou op hierdie oomblik te midde van ‘n enorme krisis bevind.  Jou besigheid is op die punt om te sink… jy het God vandag nodig… nie môre of volgende week nie… vandag.  Jy het ‘n misdaad gepleeg en jy’s gevang.  Nou is jy verhoorafwagtend.  Jy het God nou nodig… nie môre of volgende week nie.  Jy het jou vlug verpas en jy moet eenvoudig op daardie vlug kom.  Jy het God nodig om nou vir jou ‘n plek te maak.

En dan word jou gebede nie beantwoord nie.  Jy verloor jou besigheid… jy gaan tronk toe… die vliegtuig vertrek sonder jou.  Nou wat nou?  Bid is sommer net tydmors.  God gee nie vir my om nie.

Iewers in die toekoms kyk jy egter terug op jou omstandighede en jy sien hoe God vir jou ‘n ander deur oopgemaak het… jy het nou ‘n vaste werk met ‘n vaste inkomste en voordele… jy het jou graad gekry in die tronk… die vliegtuig het meganiese probleme ontwikkel…

Net soos met Lazarus, moet ons besef dat God altyd beter weet.  Die susters het genesing in gedagte gehad… Jesus het ‘n wonderwerk in gedagte gehad.

Laat ons altyd op God vertrou.  Ons tyd in nie in ons hande nie.   

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...