Wednesday 23 May 2018

Bedelaars


Markus 10:46  Daarna kom hulle in Jerigo aan. Toe Jesus en sy dissipels en 'n aansienlike menigte weer daarvandaan verder gaan, sit daar 'n blinde bedelaar, Bartimeus, seun van Timeus, langs die pad.

‘n Bedelaar was eendag besig om van deur tot deur te loop en bedel.  By elke huis klop hy en vra of die inwoner nie vir hom iets het om te eet nie.  Meeste mense jak hom af, maar daar is darem ook diegene wat hul harte vir hom oopmaak.  By een van die huise sê die eienaar dat hy moet wag.  Kort daarna kom die eienaar uit en gee hom ‘n boks met vrot vrugte.

Die bedelaar neem dit en bedank die eienaar vriendelik. 

Die volgende middag is daar weer ‘n klop aan die deur.  Toe die eienaar oopmaak, staan die bedelaar daar met dieselfde boks vol blomme.  “Dis vir u, meneer… om dankie te sê vir die vrugte wat u vir my gegee het.” 

Die eienaar is uit die veld geslaan.  “Hoekom gee jy vandag vir my ‘n boks vol pragtige blomme.  Die vrugte wat ek gister vir jou gegee het, was vrot.  Ek verdien dit nie.”
Toe antwoord die bedelaar eenvoudig:  “Meneer, ons gee maar almal dit waarvan die hart van vol is.”

Wanneer jy kyk hoe mense bedelaars of randfigure behandel, is daar nie baie mooi in mense se harte nie.  Hoe lui die gesegde:  “Mense sal maklik vergeet wat jy gesê het, maar hulle sal altyd onthou hoe jy hul laat voel het.”  Handelinge 20:35  Deur my voorbeeld het ek in elke opsig vir julle gewys dat ons hard moet werk sodat ons die armes kan help

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...