Thursday 10 May 2018

Hemelvaart


Lukas 24: 50 – 51 Daarna het Hy hulle uit die stad uitgelei tot by Betanië.  Daar het Hy sy hande opgehef en hulle geseën. Terwyl Hy hulle seen, het Hy van hulle af weggegaan en is Hy in die hemel opgeneem

Ek kyk op na die Hemel, want dis vanwaar my hulp kom
Oor elke wonderwerk staan ek heeltemal verstom
Heer, sonder dat ek vra, het U Seun vir my kom sterf
Sonder dat ek vra, word ek deur U liefde bederf
Met ‘n lang, pynlike lyding het Jesus vir my skuld kom betaal
Maar God het Hom nie vergeet en Hom weer kom haal en soos belowe het Hy opgevaar na die Vader
Op my knieë, in aanbidding, mag ek ook nou tot Hom nader
‘n Lewende God, want na ons klagtes luister het ons uitgesoek, Hy dra ons uit, al voel ons gedryf in ‘n hoek
Dankie Heer, dat ek openlik tot U mag bid
Dankie Heer, vir ‘n dag wat U vir ons kom bewys dat Jesus wel aan U regterhand sit
Dankie dat ons dit nog steeds mag herdenk
In ons harte het U woning kom maak sodat ons enige tyd en enige plek kan voel hoe U ons aanraak
Heer, danksy Hemelvaart is ons meer as gered
Danksy die feit dat Jesus opgevaar het staan ons nie meer onder die wet
U ken ons swakhede, ons behoeftes en ook ons persoonlikhede
Dankie Heer, dat U die Drie-eenheid is wat my lewe in U hand hou
Amen
(met vergunning aan Annoniem)

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...