Tuesday 1 May 2018

Verskonings


Spreuke 21 : 25  'n Lui mens soek sy dood, want hy wil nie sy hande uit sy moue steek nie;

‘n Huis is iets wat in stand gehou moet word.  Daar is maar altyd iets wat versien of reggemaak moet word.  So besluit ons onlangs om ons geute en fasciaborde te vervang.  Ek begin afsprake vir kwotasies te reël.  Dis makliker gesê as gedaan.  Eerstens kom mense nie afsprake na nie.  Ek bel iemand ‘n dag nadat hul ‘n afspraak nie nagekom het nie.  Hul verskoning… die motor het gebreek.  “Skakel jul nie kliënte om verskoning te maak en die afsprake te verskuif nie?”  Doodse stilte.  Hoed in die hand, besluit ek om die minste te wees.  Ons herskeduleer… en weer daag niemand op nie. 

Twee maatskappye sê vir my dat hul geen verdere afsprake maak nie, want hulle het genoeg werk.   Dis ‘n lekker probleem om te hê, maar wat as jul werk opdroog? 

‘n Ander persoon skakel my op die dag van sy afspraak en sê dat hul die vorige aand ‘n vergadering gehad het waartydens hul besluit het om nie gedurende die Winter meer aan geute te werk nie! 

En ek dog werk is skaars! Na ‘n lang droogte is dit seker so dat meeste van ons nou wakkerskrik en besef ons sit met probleme, maar helaas…  Is ‘n mens nie juis veronderstel om te skep wanneer dit reën nie. 

Daar word gesê dat besighede swaarkry en sukkel om te oorleef.  Beteken dit nie juis dat jy enige moontlikheid sal aangryp om werk te bekom nie?  Selfs die regering plaas hul hoop op klein besighede om die werkloosheid in ons land te verminder.

Dit het my net laat wonder oor hoe ons leef.  Moet ons nie soos in 1 Samuel 10 : 7 doen wat ons hand vind om te doen nie?  Ons bid en smeek God om vir ons deure oop te maak.  Ons bid dat daar besigheid sal inkom en dat die besigheid sal oorleef.  Ons bid vir ons besigheid en ons werksmense… Ons bid en vra, maar wat doen ons van ons kant? 
Vergewe my as ek verkeerd is, maar na twee weke, met net een kwotasie, wonder ek of mense te veel werk het, nie belangstel in ‘klein’ werkies nie, of net eenvoudig nie omgee nie. 

“Ek het nog nooit ‘n man teegekom wat goed is met enige iets anders, as hy goed is met verskonings maak nie” Benjamin Franklin

Op die ou end kan ons al die verskonings in die wêreld aanvoer, maar as ons nie ons kant bring nie, kan ons nie van God verwag om te voorsien nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...