Monday 14 May 2018

Vrygekoop!


1 Korintiërs  7:23  Julle is vrygekoop en die prys is betaal;

My prentjie van die Drie-Enige-God, gaan terug na dit wat ek in my Kinderbybel gesien het.  Hoe lyk jou prentjie?  ‘n Familielid het onlangs gesê:  “Ek gee nie om hoeveel keer jy dit vir my sê nie, maar God sal my nooit vergewe nie.  Die duiwel staan gereed om my te gryp sodra ek sterf.” 

Sy prentjie van God is een van ‘n hartvogtige God wat geen genade betoon nie.  Niks kan verder van die waarheid verwyder wees as juis dit nie.  God is liefde.    Hy ken jou al van voor jou geboorte… 

Hy weet presies hoeveel hare jy op jou kop het en Hy wil nie dat een siel verlore gaan nie.  God ween oor elkeen wat die rug op Hom draai. 

Moenie die duiwel toelaat om sy greep op jou te verstewig nie.  God sal jou aanvaar net soos jy is.  Om die waarheid te sê, jy’s reeds vrygekoop daardie dag toe Hy aan die kruis vir ons almal se sondes gesterf het.  Dit maak nie saak hoe sondig jou verlede is nie.  Al is jy skarlaken rooi, hy sal jou was dat jy witter as sneeu is. 




No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...