Monday 30 July 2018

God loop die teëstander tromp-op


Jesaja 59 : 19  Wanneer die teëstander aanstorm soos 'n rivier, jaag die Gees van die Here hom op loop.

Ons het al almal slegte nuus ontvang… of dit nou die afsterf van ‘n geliefde is, ‘n swak rapport, die dokter se diagnose, dat jou dienste nie meer benodig word nie, dat die motor gestamp is, jou kind seergekry het…  Dan wonder ‘n mens dikwels wat God sulke tye doen.  Een ding kan ek jou verseker, God sit nie terug en dink dat jy ‘n slaggie moet voel omdat jy nie wil hoor nie.  Hy dink ook nie dat dit nou jammer is, maar dat dit nou maar so is nie.  

Nee, wanneer ‘n teenstander op ons afstorm soos ‘n vloed, tree die Gees van die Here onmiddelik in.  M.a.w daardie onregverdigheid, die slegte nuus, die verlies laat God regop sit, as't ware opspring!  Hy sit nie terug nie.  Dis nie hoe Hy is nie.

Geen ouer sal terugsit en sien hoe sy kind tenagekom word nie.  God ook nie.  As ouer tree jy in of jy help.  Dit is presies so met God.  God sê:  “Hokaai, dis My kind.  Jy kan nie sommer so maak met My kind nie.  As jy met My kind sukkel gaan jy met My te doen kry.

Net omdat ons dit nie sien of hoor gebeur nie, beteken nie dat God terugsit nie.  Hy is rasend as een van Sy kinders tenagekom word en Hy sal terugslaan.

Onlangs het ek in die bewegende verkeer ingedraai nadat ‘n motoris vir my gewys het ek kan maar indraai.  My motor se neus het egter in die tweede baan in beweeg.  Die volgende oomblik sien ek ‘n motor millimeters weg aan my regterkant.  Ek het amper ‘n hartstilstand gehad en het gewag om die slag te hoor, maar daar was niks.  Die ander motor het voortgery en nie eens vir my tekens gewys nie.  Ek glo vas dit is God wat Sy hand tussen die twee motors ingedruk het om te keer dat daar ‘n ongeluk gebeur.

Wees verseker dat NIKS jou van God of Sy onmeetlike liefde kan skei nie.  Partykeer sien ons nie dadelik hoe God vir ons intree nie, maar ek kan jou verseker dat Hy wel intree.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...