Tuesday 3 July 2018

Hier is ek!


Jesaja 6 : 8 – 9  Toe het ek die Here hoor vra: “Wie kan Ek stuur? Wie sal ons boodskapper wees?” Ek het geantwoord: “Hier is ek! Stuur my!”  Toe het die Here gesê: “Gaan…”

Die volk is op ‘n baie sondige plek.  God se toorn het vlamgevat en Hy straf hul.  God soek iemand om met die volk te gaan praat. Soos Moses het Jesaja ook verskonings gehad hoekom hy nie geskik is vir die taak nie.  In vers 5 voel hy dat hy onrein is en deel is van ‘n onrein volk.  Hy weeg homself en bevind homself natuurlik te lig. 

Roeping troef egter getuigskrifte en Jesaja antwoord op God se roepstem.  God huiwer nie een oomblik nie:  “Gaan!”

Wanneer jy bereidwillig is, sal God jou na ontoeganklike plekke neem en die onmoontlike laat gebeur.  Dink maar aan diegene wat gewillig was deur die eeue heen:  Moses lei die volk tot op die drumpel van die beloofte land ten spyte van vele uitdagings, Abraham en sy vrou was so desperaat om ‘n kindjie te hê dat hy selfs ‘n kindjie by haar slavin verwek het en uiteindelik sou Sara ‘n baba hê op ‘n ouderdom waarop dit onmoontlik vir ‘n vrou sou wees om nog kinders te baar, Josef moes uit ‘n put gered word en ‘n gevangene word alvorens hy die hoogste en magtigste pos in Egipte beklee het en sodoende sy volk van hongersnood kon red, Ester het haar lewe op die spel geplaas deur die koning ongenooid te nader.  God baan egter die weg vir haar om te doen waarvoor Hy haar geroep het…om die Joodse volk te red.  Rut is ‘n nie-Jood en sou nooit aanvaarbaar vir die volk gewees het as dit nie vir God was wat vir haar ‘n pad maak sodat sy uiteindelik met Boas trou.  Uit hul huwelik stam Dawid af en uiteindelik Jesus Christus.  Hannah het Samuel van God afgebid en toe haar belofte gestand gedoen om hom vir God te gee sodra hy oud genoeg was, Dawid was ‘n skaapwagter, die kleinste en mees onwaarskynlikste van al sy pa se kinders en tog word hy koning van Israel… en Jesaja.

Dink net wat God vir jou kan doen as jy sou antwoord op Sy roepstem.  Ons mors dikwels tyd om uit te vind waarheen God wil hê ons moet gaan of wat ons dink Hy wil hê dit is wat ons moet doen.  Al wat ons eintlik moet doen is net om te sê:  “Hier is ek.”  Dis God se werk om ons te kry waar Hy ons wil gebruik.  Soms gaan God ons vir iets gering gebruik, soos om liefde te bring onder ons kollegas waar daar soveel onmin is.  Ander kere sal God jou weer om die wêreld stuur.  Elkeen se reis sal verskillend wees.

Dis wat Moses by die brandende bos gesê het en ook wat Kaleb gesê het toe hy die Beloofde Land binnegegaan het.  Dit is ook wat God jou graag wil hoor sê:  “Hier is ek.”


No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...