Tuesday 17 July 2018

Oorwinning en vergifnis


Genesis 50 : 20  “Wat my betref, het God die kwaad wat julle gedoen het, omgekeer in iets wat goed is”

Die verhaal van Josef fasineer my al sedert my ma jare gelede die verhaal vir my voorgelees het uit die Kinderbybel.  En toe ek eers Dolly Parton se Coat of many Colours hoor, het dit natuurlik nog meer vir my beteken.

Josef was slegs 17 jaar oud toe sy broers hom in ‘n put gooi en later as slaaf verkoop.  Dertien jaar later, het Farao hom as heerser oor Egipte aangestel.  ‘n Wonderlike aspoestertjie verhaal… die jongman wat van slaaf na heerser oor een van die magtigste lande vorder.  Die dertien jaar tussenin was egter nie maklik vir Josef nie.  Hy was onder andere in die tronk.  Daar was genoeg tyd vir hom om homself te bejammer en haatgedagtes te koester teenoor diegene wat hom hier laat beland het.

Dis egter nie net ‘n verhaal van ontbering nie, maar ook ‘n verhaal van oorwinning en vergifnis.  Enige iemand wat so tenagekom is deur jou eie broers en wat deur soveel ontbering moes gaan, sou tog sekerlik ‘n wrok oorgehou het? Nee, Josef kies om sy broers te vergewe.  Hy sien dat dit alles deel van God se plan was.  As dit nie was dat hy as slaaf verkoop is en uiteindelik in Egipte beland het waar hy as heerser oor die land aangestel is nie, sou hy nooit in die posisie gewees het om sy gesin en volk van hongersnood te red nie.  Josef sien die groter prentjie wat God in gedagte gehad het.  Josef het nie net as mens gegroei nie, maar ook in geestelike volwassenheid. 

Daarom kon Josef alreeds jare voor dit geskryf is Matteus 5 : 44  uitleef:  “Julle moet julle vyande liefhê…”

Dra jy nog ‘n wrok saam met jou elke dag?  Of kan jy sien wat God daarmee in gedagte gehad het?  Kan jy sien dat jy uiteindelik veel beter daaraan toe is?  Kan jy, omdat jy geestelik gegroei het, diegene vergewe wat jou tenagekom het?  Indien jy dit nog nie kan insien nie, wees geduldig.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...