Sunday 3 February 2019

Christus in my


Galasiërs 2 : 20  Ek leef nie meer nie, maar Christus lewe in my

Dit is wat gebeur wanneer jy tot bekering kom.  Dis egter ‘n proses, want op eie krag sal ons dit nooit regkry om soos Hy te word nie.  Die eie ek moet afsterf sodat Christus deur ons kan leef.

Sou ons dit op ons eie kon doen, het ons Hom mos nie nodig gehad nie en dan loop ons ook Sy genade mis. 
As ongereddene oorheers sonde jou lewe.  Dit gaan net oor jouself en wat jy uit die lewe kan kry, selfs ten koste van ander.  Die prys van sonde is die dood.  Daarteenoor sorg die Gees dat ons vir ewig lewe in Hom, selfs al sterf ons aardse liggame.  Jy sien, deur God is ons vrygespreek.  Romeine 8 vanaf vers 5 praat oor die gevolg van sonde, maar in vers 11 is daar hoop Omdat die Gees van Hom deur wie Jesus uit die dood opgewek is, in julle woon, sal Hy deur wie Christus uit die dood opgewek is, ook julle sterflike liggame lewend maak deur sy Gees wat in julle woon.

Jy vra dalk: “Hoe weet ek dat Christus in my is en in my werk?”  Vra diegene met wie jy in aanraking kom hoe hulle jou sien.  Hoor en sien hule Hom in jou woorde en dade?  En as jy wonder hoe lank dit neem om soos Hy te word… ‘n leeftyd lank, een dag op ‘n slag.

As Suid-Afrika ‘n Christenland is, wonder ek hoekom ons so min van Hom in die optrede van ons mede-mense sien.  Of is ons net lip-Christene?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...