Thursday 30 May 2019

God sal met jou klaarspeel


Spreuke 12 : 3  Niemand wat ‘n verkeerde lewe lei, hou stand nie;  wie die wil van die Here doen, staan stewig

Ek is al baie in my lewe ingeloop deur mense.  En ja, ek wou weet hoekom God dit toelaat?  Hoekom kom sekere mense weg met alles? 

Daar kom egter’n tyd wat jy besluit watter gevegte die moeite werd is om te veg.  Dit is nie vir my om te oordeel nie.  Die feit dat ‘n hof hul net ‘n tikkie oor die vingers gee terwyl ek byvoorbeeld nog ‘n lening het om af te betaal, is irrelevant.  God sal hul oordeel en straf, wanneer Hy reken die tyd reg is.

Waar ons die pot mis sit is dat ons nou geregtigheid wil sien.  Ons wil hom/haar/hul terugkry en ons wil nou sien hoe hul net soos ons swaarkry.  Dit is nie hoe God werk nie.

Deesdae sal ek een keer probeer om mooi te vra dat jy jou kant van die ooreenkoms nakom en daarna gee ek jou aan God oor.  Ek mors nie meer my energie en versuur my sielevrede met gedagtes oor vergelding nie.

Solank ek my huiswerk doen en daaroor bid, glo ek dat ek die regte besluit geneem het.  As jy my dan wil indoen, wel dan moet jy maar gereed wees vir die volle mag en krag van God wat jou gaan inhaal.






No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...