Monday 20 May 2019

God se tyd


Prediker 3 : 11  God het elke ding gemaak dat dit pas in 'n bepaalde tyd, maar Hy het ook aan die mens 'n besef gegee van die onbepaalde tyd. Tog kan die mens die werk van God van begin tot einde nie begryp nie.

Vir maande lank bid ek nou al vir ‘n deurbraak vir ‘n familielid, maar niks gebeur nie.  Om die waarheid te sê al meer en meer gaan verkeerd.  Dit is verby ‘n kritieke stadium.  Ek moet diep delf, want ek ken al God se beloftes en Sy Woord, maar niks verander aan die benardheid van die situasie nie.  Ek wat glo dat NIKS by God onmoontlik is nie, begin selfs wonder hoe hierdie gemors ooit kan regkom.  Daar is nie net een wonderwerk nodig nie, maar ‘n reeks. Op hierdie stadium sal dit fantasties wees as daar net nie nog iets verkeerdgaan in die persoon se lewe nie.

Ek het op ‘n punt gekom waar ek voel dat ek saam met die persoon in die put begin afsink.  My gemoedstoestand is besig om daaronder te lei omdat daar eenvoudig nie uitkoms kom nie.  Hoe meer ek probeer dink wat ek nog kan doen of ten minste verstaan wat aangaan of waar alles so verskriklik verkeerd gegaan het, hoe meer besef ek dat ek God nie kan ontleed nie.  God ken die afmetings van hierdie krisis.  Dis nie vir my nodig om Hom hieroor in te lig of te bevraagteken nie. 

Soms is ons in God se pad.  Ons bly tussenin kom om dinge beter te probeer maak, maar eintlik is ons besig om die situasie te vererger of dalk selfs te sabotteer.  Wanneer ‘n geliefde ‘n operasie moet ondergaan, sal dinge nie goed afloop as ons die skalpel uit die chirurg se hand neem en self opereer sodat die operasie vinniger gedoen kan word nie. 
Uiteindelik besef ek dat ek net vrede kan ervaar as ek besef dat ek nooit die volle omvang van God en/of Sy werke en/of Sy tydsberekening kan verstaan nie.

Die Skrif sê ook in Prediker 8 : 6  dat elke ding sy tyd en plek het  Ek weet nie wat nog moet gebeur nie, maar God is in besit en in beheer van die volle plan en ek moet Hom vertrou.  Miskien moet iets nog gebeur, dalk moet daar nog groei plaasvind, of ‘n les geleer word, of miskien is dit net nog nie tyd nie.

Ek kan sien dat God besig is met die persoon en ek moet laat gaan en laat God.  In plaas van inmeng het ek begin om God te loof en prys, want ek het agtergekom dat dit baie moeilik is om bekommerd te bly as jy lofprysinge sing.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...