Thursday 2 May 2019

Hy ondersteun jou


Psalm 37 : 23  Die Here bepaal die koers van die mens met wie se pad Hy tevrede is, en Hy ondersteun hom.

In die arbeidsomgewing kom jy oor jare met vele verskillende persoonlikhede in aanraking. ‘It takes all kinds to make a world.’   Almal kan nie dromers wees nie, iemand moet die werk doen.  ‘n Maatskappy wat net uit werkers bestaan, gaan ook nie deug nie, want iemand moet besluite neem.  Net besluitnemers gaan ook nie deug nie, want jy benodig kreatiewe denke om jou kompetisie een stap voor te wees.  So daar is beslis ruimte, selfs ‘n noodsaaklikheid, vir verskillende persoonlikhede.

By sommiges leer jy elke dag iets en jy ontwikkel as mens.  Ander werk die heeltyd teen jou.  Met sommiges kom jy makliker oor die weg as ander.  Vele huwelike het ook al ontstaan tussen mense wat saam gewerk het.  Ook kosbare vriendskappe ontstaan in die werkplek.  Ongelukkig gebeur dit ook soms dat persoonlikhede bots. 

Ek het saam met iemand gewerk, wat ek vas geglo het ‘n psigopaat is.  Sy het my lewe hel gemaak.  Menige dae was ek in trane.  Daar het ‘n tyd gekom dat ek myself betrap dat ek Sondagaande begin verskonings uitdink om nie te gaan werk nie.  Wanneer ek met vakansie was, het ek die dag dat ek moes terugkeer werk toe, gevrees.  Ek het alles probeer om haar te verstaan of selfs haar guns te wen, maar die probleem was dat ek nie kon byhou met die buie nie.  Die een oomblik was sy vriendelik, toegeeflik, selfs soetsappig en die volgende oomblik kon ‘n teelepel wat verkeerd in die piering lê haar laat ontplof.  Vandag moet ek iets so doen en net môre wil sy weet hoekom ek dit so doen.  Ek was raadop.  Aan die een kant het ek geweet dat ek vir ‘n fantastiese maatskappy gewerk het met wonderlike voordele en dierbare ander kollegas en aan die anderkant het ek die inkomste nodig gehad.  Ek het haar begin wegwens tot op ‘n dag dat ek besef het daar is ‘n rede hoekom haar pad myne moes kruis.  Ek word getoets en ek doen nie baie goed nie.  Ek het hulp nodig gehad.  Van daardie dag af het ek vir haar begin bid.

So kom ek een oggend by die werk en voel aan daar is iets wat almal weet behalwe ek.  Die riemtelegram is ontsettend effektief onder kollegas en gou hoor ek dat sy verplaas is.  Ek moes myself keer om nie hardop ‘Yes!” te skree nie.

God het ingegryp.  Ons hoef ons nie te bekommer oor mense wat ons kniehalter in die lewe nie.  God weet presies wat aangaan en as ons getrou is, sal Hy vir die res sorg.  Hy weet wat moet gebeur om ‘n positiewe verandering in ons lewens te bewerkstellig. 

As jy jou ook in ‘n ongelukkige situasie by die werk bevind, moenie daarteen stry of baklei nie.  Neem dit na God toe.  Laat Hy doen wat Hy die beste doen.  Jy is nie alleen nie.  God is aan jou kant.

Terloops, ek moet erken dat ek ontsettend baie uit my tyd saam met hierdie kollega geleer het.  Al was dit nie maklik nie, het die tyd saam my toegerus vir ander, meer uitdagende posisies wat ek in die toekoms sou beklee.  Ek het ook geleer hoe om ander mense nie te behandel nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...