Tuesday 7 May 2019

Onbeantwoorde vrae


Het jy ook onbeantwoorde vrae?  Jy soek antwoorde.  Jy verwag God moet jou antwoord, want dit is al hoe jy sal rus vind vir jou gemoed. 

Met my ma se skielike afsterwe het daar baie vrae ontstaan.  Sy het op ‘n onverklaarbare manier in ons swembad verdrink.  Vir ‘n lang tyd het ons die swembad vermy.  En ek het skuldig gevoel, want ek was immers die een wat ‘n huis met ‘n swembad gesoek het, maar dan ons het byna 12 jaar in die huis gewoon voor dit gebeur het.

My seun wou weet waar God was as hy in Psalm 91 sê dat jy nie eens jou voet sou stamp nie… Ek het nie ‘n antwoord vir hom gehad nie. 

Hoekom het dit gebeur?  Al was sy 80 jaar oud, was sy geseend met uitstekende gesondheid.  Niemand het haar dood verwag nie.  Hoekom het dit nie oor ‘n naweek gebeur nie, dan kon ons haar red?  Hoekom so ‘n dood vir iemand wat ‘saggies’ gelewe het, nooit iemand seergemaak of tenagekom het nie?  Sy kon nie swem nie, maar dit het haar nie gekeer om by ons op die swembad se rand te sit met haar voete in die water wanneer ons geswem het nie.  Hoekom, Here?

Dan lees ek Psalm 23:  Selfs al gaan ek deur donker dieptes, sal ek nie bang wees nie, want U is by my. In u hande is ek veilig.

Dalk was dit net ma se tyd en al verstaan ons nie hoekom nie, kan ons ten minste berusting vind in die wete dat Hy met haar was, selfs in daardie donker dieptes. 



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...