Thursday 20 June 2019

Bid vir

Lukas 22 : 31 – 32  Satan het ernstig geëis om julle soos koring te kan sif, maar ek het vir jou gebid

Jesus was uiters bekommerd oor die mense wat Hy liefgehad het.  In plaas van om daaroor met almal te praat of ‘n senuweebol te raak, het Hy gebid.

Ons moet natuurlik ook vir ons geliefdes bid.  Jesus sê vir Petrus:  “Ek het vir jou gebid dat jou geloof jou nie moet begewe nie.  As jy weer tot inkeer gekom het, moet jy jou medegelowiges gaan ondersteun."  Dieselfde Petrus wat Jesus verloën het, het uiteindelik voor skares van duisende mense gestaan en die evangelie verkondig… en drieduisend van hulle is vir Christus gewen!!!  Hy het beslis tot inkeer gekom, danksy Jesus se gebed.

Hoeveel keer is ons nie raadop met ons geliefdes nie?  Ons gee raad, dreig, waarsku… en as ons nie meer watter kant toe weet nie… dan bid ons.  Behoort ons nie van die begin af te bid nie?  Gebed behoort nie ‘n nagedagte te wees nie… dit behoort die eerste gedagte te wees.  Gebed neem daardie onmoontlike situasie uit ons hande en plaas dit in God se hande. 

Dit laat my dink aan die manne wat hul verlamde vriend na Jesus wou neem en al uitweg was om hom deur die dak te laat sak.  Dit is wat jy doen wanneer jy vir iemand bid.  Jy haal alles uit in gebed en bring hom/haar voor Jesus.

Ons bid natuurlik nie net vir ander wanneer hul hulp nodig het nie.  Ons bid ook vir hulle wanneer hul ons teleurstel of seermaak.  Net God ken die volle verhaal… albei kante van die verhaal.  Daarom is dit beter om God in die situasie in te nooi en dan terug te staan sodat Hy kan oorneem.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...