Monday 17 June 2019

Bid


Jesaja 48 : 17   Ek is die Here jou God wat jou onderrig tot jou beswil, wat jou lei op die pad waarop jy moet gaan.

Jesus het gereeld gebid.  As jy sukkel om te bid, kan jy, soos ek, ‘n paar dinge by Hom leer.
Ons lees in Lukas 5 : 16 dat Hy Hom in ‘n verlate plek afgesonder het wanneer hy gebid het.  Ook in Markus 1 : 35 lees ons dat Hy alleen op ‘n stil plek gaan bid het.  In Markus 6 : 46 is Hy alleen teen die berg op…  Jesus het die krag van gebed besef. 

Die druk op Jesus het al meer en meer geword soos mense gehoor het waartoe Hy in staat is.  Hoeveel keer voel ons nie ook onder druk nie?  En is dit nie juis wanneer ons dink dat ons nie tyd het om te bid nie.  Ons staan moeg op en voor ons, ons kom kry is dit tyd om te ry en ons besef dat ons nog nie Bybelstudie gedoen het nie.  Dit moet maar bly, daar is nie nou tyd nie.  Groot fout.  Dis juis daardie tye wat jy God nodig het.  Jesus het juis met nuwe krag teruggekeer na sulke tye van afsondering.

Jesus het gebid wanneer hy belangrike besluite moes neem.  Die nag voor Hy Sy dissipels moes kies, het Hy deurnag gebid aldus Lukas 6 : 12 – 13.  Hoeveel keer leer ons nie duur lesse omdat ons nie met God daaroor gesels het nie?  Ons spring sommer holderstebolder in ‘n ding in en agterna berou ons sulke besluite.  Dink maar net hoeveel tyd mense spandeer om ‘n troue te beplan.  Spandeer hul net soveel tyd om daaroor te bid?  En dan wonder ons nog hoekom soveel huwelikke misluk? 

God het ‘n getuigskrif soos min wanneer jy ons kernteks lees.  Voor jy jou swaarverdiende geld belê… voor jy jou in ‘n vennootskap begewe met mense wat op elke vlak so reg voorkom… voor jy die jawoord gee… voor jy met jou eie slim planne voortgaan… gesels met God.  Bid, soos Jesus gebid het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...