Tuesday 4 June 2019

Jy is nie gevrywaar nie


1 Petrus 1 : 6 - 7  Verheug julle hieroor, selfs al is dit nodig dat julle 'n kort tydjie bedroef gemaak word deur allerhande beproewings sodat die egtheid van julle geloof getoets kan word. Julle geloof is baie kosbaarder as goud, goud wat vergaan. Selfs die suiwerheid van goud word met vuur getoets, en die egtheid van julle geloof moet ook getoets word, sodat dit lof en heerlikheid en eer waardig mag wees by die wederkoms van Jesus Christus.

Mense aanvaar baie keer dat hul probleme op ‘n einde gaan wees wanneer hul tot bekering kom.  Dis ongelukkig nie waar nie.  Niemand van ons is gevrywaar teen beproewing nie. 

Is jy teleurgesteld?  Moenie wees nie.  Niemand van ons gaan ons hand opsteek en vra vir ‘n bietjie probleme nie, maar ek kan getuig dat ek al na ‘n uitdagende tyd byna terugverlang het na daardie tyd omdat my verhouding met God toe so ontsettend spesiaal was.  Dit was amper asof ek die swaarkry vergeet het omdat die verhouding met God so besonders was.

Goud word gesuiwer deur uitermatige hoë temperature en net so word die egtheid van ons geloof ook getoets.  Glo ek in God omdat dit met my goed gaan en Hy dinge vir my gee of doen of glo ek in Hom selfs wanneer my gebede nie beantwoord word of daar geen uitkoms is nie?  Without a test, there is no testimony.

Dis maklik om negatief of better te raak, selfs vir God te blameer, maar om te bly glimlag deur jou trane… om God se beloftes te verwoord, selfs al is daar geen sigbare verligting… te glo dat Hy uitkoms sal bring al neem dit hoe lank… dis waar die koring van die kaf geskei word. 

Bemoedig jouself deur te onthou dat God jou die krag gee om staande te bly.  Sê vir jouself:  “Ek sal nie twyfel nie… Ek sal aanhou glo… Ek sal nie mismoedig raak nie.  Alles kom tot ‘n einde, ook hierdie tyd van beproewing. Hierna is dit my beurt.  God kan en God sal uitkoms bring.”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...