Tuesday 25 June 2019

Vertrou God


Romeine 8 : 28  Ons weet dat God alles ten goede laat meewerk vir dié wat Hom liefhet, dié wat volgens sy besluit geroep is.

Hierdie teks in ag genome, is dit eintlik ‘n klap in God se gesig wanneer die persoon wie deur God geroep is, Hom nie ten volle vertrou nie.

Ons besef nie altyd dat God alreeds vooruit weet wat gaan gebeur en dat moeilike tye in ons lewe juis daardie tye is dat God besig is om ons voor te berei vir groter dinge.  

Wanneer jy die verhaal van die Israeliete se bevryding uit Egipte lees in Eksodus, besef jy dat God geweet het daar lê moeilike tye vir die volk voor.  Daar was ‘n kortpad deur die Filistynse gebied, maar God laat hul nie daardeur trek nie, want as dit sou gebeur, sou die volk net daar omgedraai het.  Juis daarom laat God hul met die woestynpad in die rigting van die Rietsee trek. 

Terloops toe hul wel in ‘n geveg betrokke raak, het God gesorg dat hul wen.  Let wel, Hy het hul nie die oorlog gespaar nie, maar Hy het daarvoor gesorg dat hul wen toe Aaron en Hur Moses se hande omhoog gehou het terwyl Josua en die manskappe teen die Amalakiete geveg het.  Wou hul ‘n oorlog beleef?  Verseker nie, maar God het hul genoegsaam voorberei en bygestaan dat hul as oorwinnaars uit die stryd getree het.

Net so lei God ons ook partykeer met ‘n ompad en ons verstaan dit nie altyd nie.  Hoekom moet ek nou ‘donkiewerk’ doen terwyl ek ‘n graad het?  Hoekom sukkel ek so om my lisensie te bekom terwyl ek my eie motor kan bekostig?  Ons het ‘n perfekte huwelik en verdien albei ‘n goeie inkomste… hoekom sukkel ons om swanger te raak?

1 Tessalonisense 5 : 18 het goeie raad:  “wees in alle omstandighede dankbaar…”  Loof God ten spyte van jou omstandighede.  Die omstandighede is net nog ‘n trappie op die leer na die toppunt waarheen God met jou op pad is.  God soek dankbaarheid, nie ‘n gekla nie.  Om die waarheid te sê, dankbaarheid beweeg God.  Psalm 50 : 14 – 15  Lof is die offer wat jy aan God moet bring…  Roep My aan in die dag van benoudheid: Ek sal jou uithelp en jy sal My eer.”

God weet wat Hy doen. Vertrou Hom volkome, selfs al maak dit nie sin nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...