Tuesday 22 November 2011

God sal nooit laat los nie


1 Kronieke 28 : 20 
Moenie bang wees nie en moenie besorg wees nie, want God die Here, my God, is by jou. Hy sal jou nie aan jouself oorlaat of jou verlaat nie…

Wat ‘n blye versekering!  God sal nooit ons hand laat los nie.  Eendag staan ‘n pa en sy seun op die wal van ‘n rivier in vloed.  Hulle moes dringend aan die ander kant kom.  Die pappa het die seuntjie beveel om sy hand styf vas te hou as hulle deur die rivier beweeg.  Toe sê die seuntjie:  “Pappa hou jy liewer my hand vas.”  Die pa vra toe wat die verskil is of hy die seun se hand vashou en of die seun sy hand vashou.  “Want Pappa, as jy my hand vashou sal jy nooit laat los nie, maar as ek jou hand vashou sal ek dalk laat glip.”  As God jou hand vashou, kan jy verseker wees dat Hy nooit sal laat gaan nie.  Sy oneindige liefde sal dit nie toelaat dat jy wegdryf van Hom nie.  Maak nie saak wat gebeur nie...

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...