Wednesday 23 November 2011

Jesus min my salig lot...

1 Korintiërs 16 : 24  My liefde is by julle almal in Christus Jesus.

Jesus min my salig lot, ek weet dit uit die Woord van God... Bekende woorde uit ‘n ou halleluja liedjie (lied 437) van jou kinderdae.  Omdat die Bybel so sê.  As kind het ons dit gehoor, geleer en geglo.  God verwag van ons om soos kinders te glo.  Hoekom die Bybel bevraagteken?  Hoekom tegnies oor die Bybel dink?  By God is alles moontlik.  'n Groot verskeidenheid skrywers – van skaapwagters tot konings – het vir ten minste 1 200 jaar lank daaraan geskryf, en tog bevat die verskillende boeke een en dieselfde boodskap en begrip van wie God is!  Die Bybel is die mees verkoopte, sowel as die mees vertaalde boek. Dit is omdat God wou sekermaak dat mense eendag verstaan alhoewel die ‘storie’ deur verskillende mense vertel is, dit ooreenstem, omdat dit die waarheid is.   Sy Woord is die weg en die waarheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...