Sunday 17 June 2012

My hele lewe

Genesis 28 : 15  Ek is by jou en Ek sal jou beskerm waar jy ook al gaan. Ek sal jou na hierdie land toe terugbring. Ek sal jou nie in die steek laat nie.  Ek sal doen wat Ek jou beloof het."

Hanli Slabbert sing 'n lied, Place on Earth.  "All of my life, you have been with me, my comfort in loneliness, my hope in the dark.  All of my life, Lord please stay with me, be my sustaining breath, guardian of my heart..."


Hanli en haar man is deur diep waters toe hul plaas in Zimbabwe beset is deur oorlogsveterane.  Haar getuienis is asemrowend.  Sy het vir die geweldenaars gebid en nogtans gejubel oor Sy alomteenwoordigheid deur die beproewing.  Op ‘n stadium het sy die plaas verlaat terwyl haar man agtergebly het, veilig in God se hande.  Haar versugting en smeking is dat God altyd by hulle bly, want sy weet dat Hy die groot Beskermheer is. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...