Thursday 17 January 2013

Die doel vir jou lewe

Romeine 11 : 13  En nou praat ek met julle, gelowiges uit die heidennasies. As apostel vir die heidennasies is ek trots op my werk en strewe ek daarna
 Die lewe is nie ‘n bestemming op sigself nie, dis ‘n reis waarop ons is;  een om te geniet en wat ons slegs een maal sal ervaar.    Meeste van ons hou van reis, maar het dalk nie die finansiële vermoë nie.  Vir hierdie aardse reis hoef jy nie te betaal nie, jy moet net meedoen.

En daarom, waar jy ook al jou tyd deurbring, of dit nou by die huis, by die werk, op skool, universiteit is, maak die beste van elke oomblik.  As jy so gelukkig is om elke dag dit te doen waarvoor jy lief is, tel jou seëninge.  As jy jou werk haat, begin aansoek doen vir ander poste.  As jy nie die nodige kwalifikasies het nie, probeer om dit te bekom.  Dis maklik om verskonings uit te dink, maar een of ander tyd moet jy vasstel wat jou doel in die lewe is en daarna streef.

Here is the test to find whether your mission on earth is finished.  If you're alive, it isn't.  ~Richard Bach

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...