Wednesday 16 January 2013

Ouderdom


Job 12 : 12  Wysheid kom in die gryse ouderdom en insig na baie jare
Oor die naweek het my skoonma my geleer hoe om regte egte, appelkooskonfyt te kook, soos sy dit al vir jare suksesvol doen.  My eerste twee flessies pryk op die kombuisrak en my tienerseun kan nie genoeg konfytbroodjies inryg nie.  Natuurlik was ek so trots toe hy sy stempel van goedkeuring mompel na die eerste hap:  “nes Ouma s’n” dat ek skoon vergeet het om hom reg te help dat 'n mens nie met'n mond vol kos praat nie.

Dit het my laat dink hoeveel ander kennis en vaardighede ouer mense oor beskik wat verlore gaan met tyd.  Dink net hoe pragtig is 'n gehekelde tafeldoek, die voedingswaarde van selfgekweekte groente/ vrugte, vetgeswelde ingelegde vrugte, 'n gebreide trui, houtspeelgoed, speletjies soos kennetjie, blikaspaai, bok in die hok, ons Afrikaner agtergrond...   Om uit te reik na ouer persone, kan ons elkeen se lewe verryk en ons toerus om weer ons kinders se kinders toe te rus. 

Dalk is jy in jou silwer jare en voel jy verstoot deur die gemeenskap of kinders.   Jesaja 46 : 4 neem jou terug na God se belofte:  Ook tot in julle ouderdom is Ek die Here, tot in julle grysheid sal Ek julle dra. Ek het julle gemaak en Ek sal julle vashou, julle dra en julle red.



No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...