Wednesday 2 January 2013

Die Here is my herder

Psalm 23:1 Die Here is my Herder, ek kom niks kort nie…

Oor en oor maal hierdie vers deur my kop.  Die Here is my Herder, ek kom niks kort nie…

Met die brand in Hermanus, het ons alles verloor omdat ons geen versekering gehad het nie.  Dom, ek weet, maar om die een of ander rede het ons net nog nooit daarby uitgekom om die plek te verseker nie; deels omdat dit nie juis ‘n paleis was nie.  Niemand kan soveel verloor en dit maar net afskud en aanbeweeg nie.  Dit maak seer en jy wonder hoe gaan jy dit oorleef of deurleef, maar dan kom God en Hy herinner jou subtiel deur Sy Woord, Ek is hier, jy’t niks meer nodig nie. 

Wanneer die lewe ons ‘n dwarsklap gee, moet ons maar die houe aanvaar wat uitgedeel word.  In meeste gevalle het ons nie beheer oor wat met ons gebeur nie, maar die een ding waaroor ons wel beheer het, is hoe ons daarop gaan reageer.  Ons kan besluit om op ‘n hopie te bly lê en jammer voel vir onsself en sodoende onsself isoleer van alles en almal, of ons kan aanvaar dat dit wat gebeur het wel gebeur het en dat bekommernis of trane niks aan die omstandighede gaan verander nie.  Laasgenoemde bemagtig jou.  Jy’s weer in beheer en jy’t God om jou staande te hou.  Onthou dat jy NIKS kortkom solank God jou lei nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...