Thursday 3 January 2013

Ken Hom in jou besluite

Spreuke 16 : 9 'n Mens beplan sy pad, maar die Here bepaal hoe hy loop.

Met die aanbreek van ‘n nuwe jaar, is daar gewoonlik nuwejaarsvoornemens.  Wat behels jou voornemens?  Gewig verloor?  Ophou rook?  'n Nuwe werk... nuwe huis... Om ‘n beter mens te word?

Dis alles goed en wel, maar wat is God se plan vir jou?  Ek is ‘n baie impulsiewe mens, doen eers en dink agterna.  Menige kere verbrand ek my vingers of hardloop my tong so drie tree voor my verstand.  Daarom moet ek selfs meer bewus wees dat ek altyd Sy wil vir my lewe moet vra.  Dis nie altyd maklik nie, want God het ons ook ‘n wil van ons eie en gesonde verstand gegee.  Daardie selfde verstand behoort ook die teksvers hierbo te verstaan en ons te herinner dat ons God moet ken in ons besluite.

Hoe moeilik dit ookal is, ken God in jou besluite.  Maak Hom deel van jou toekoms.  Hy is ‘n liefdevolle Vader wat net die beste vir Sy kinders in stoor het.  2013 gaan nie sonder opdraendes wees nie, maar ek durf eerder die pad met Hom aan my sy aan as sonder Hom.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...