Monday 14 January 2013

No Regrets

“If I knew that today was my last day on earth, would I do what I am about to do?”  ~  Steve Jobs

Heel waarskynlik nie, maar dan, wat sou ek mee besig wees as ek geweet het?

Wel, ek sou nie my tyd verkwis deur my te sit en bekommer nie.  Ek sou doen dit wat my gelukkig maak.  Ek sou seker maak daar is nie enige onafgehandelde aangeleenthede in my verhoudings nie.  Ek sou seker maak daar is geen misverstande nie.  Ek sou seker maak ek sê niks wat ek ooit sou berou nie.  Ek sou daardie oproep maak wat ek al so lank uitstel.  Ek sou blomme stuur vir almal wat ek voor lief is.  Ek sou seker maak dat daar niks is wat ek berou nie.

Ek sou beslis nie my tyd verspeel op enigiets wat nie ewigheidswaarde gehad het nie.

Wat sou jy doen?

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...