Thursday 7 March 2013

Hou op omkyk

Baie van ons leef in die verlede.  Ons bly vasklou aan dit wat verkeerd gegaan het en ons koester ‘n wrok teenoor wie ookal ons tenagekom het.  Wanneer ons bid bly ons ou koeie uit die sloot grawe en die versoeklysie vir onsself raak al langer en langer. 

Hou op omkyk.  Dit help nie om een tree vorentoe te neem en dan weer twee terug te neem nie.  Maak jou los van dit wat agter lê en strek jou uit na wat voor lê.  Filippense 3 : 13  Maar een ding doen ek: ek maak my los van wat agter is en strek my uit na wat voor is.  

Rig jou oog op die toekoms, die wenstreep.  Begin met danksegging:  “Laat U naam geheilig word...” Dan vra:  “Gee ons vandag asseblief ons daaglikse brood...” En dan weer eer en erkenning:  “Want aan U behoort die koninkryk en die krag en die heerlikheid...” 

Wanneer jy vra, onthou ook om vir ander te vra. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...