Wednesday 6 March 2013

Neem God op Sy Woord

Psalm 25 : 2  My God, op U vertrou ek.

Die opgewondenheid om ‘n Christen te wees wanneer jy Jesus Christus as jou Verlosser aangeneem het, bring jou gou tot die werklikheid terug wanneer jy jou eerste probleem teekom.  Dit is maklik om te sê dat jy op Sy Woord moet vertrou, maar om dit te doen wanneer jou wêreldjie rondom jou ineenstort, wanneer jy iemand aan die dood afstaan, wanneer jou man aan depressie ly, wanneer jou vrou borskanker het, wanneer jy uitvind dat jou lewensmaat jou verkul, wanneer jou tiener aan dwelms verslaaf is... Dan begin ons twyfel. 

Die saak lyk so ontmoontlik vir ons dat ons nie kan dink dat God enigiets kan verander nie.  Ons bid en dit gaan nie beter nie.  Ons smeek en niks gebeur nie. 

Ek glo dat God op drie maniere antwoord:  (1) Ja (2) Nie nou nie (3) Ek het iets beter vir jou in gedagte.  Ons moet hom blindelings vertrou en op Hom wag.  Neem God op Sy Woord, want Sy Woord is die Waarheid.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...