Sunday 24 March 2013

O, Heer my God

Lied 464 : 1, 2    O Heer my God, as ek in eerbied wonder - en al u werke elke dag aanskou:  die son en maan, die aarde, sterre, wolke, hoe U dit elke dag so onderhou...  Dan moet ek juig...

Ek dink nie ons kan ooit die wonder van die skepping regtig verstaan nie.  Sterre wat aan die hemelruim glinster… wolke wat soveel verskillende vorms aanneem… die son waarsonder ons nie kan bestaan en die maan wat dan half, dan vol vertoon. 

Die feit dat die see weet waar sy grense is, (Job 38 : 11) dat ‘n voël in die hemel kan sweef, getuig van Sy volmaakte onverstaanbare skeppingsvermoë.  Waar bêre God die sneeu en die hael? (Vers 22). Wie gee verstand aan die ibis om teen die vloed te waarsku of wie gee insig aan die haan om die dag aan te kondig? (Vers 36). Wie gee vir ‘n kraai die kos wat hy nodig het wanneer sy kleintjies om hulp roep na God, rondskarrel vir iets om te eet?  Ken jy die tyd wanneer die klipspringers lam? (Job 39 3-4).

Gelukkig hoef ons nie alles te verstaan nie, ons hoef net te weet dat God in beheer is, net soos wat Hy ook in beheer van jou en my lewe is.  As Hy die see in toom kan hou, is die klein stormpies wat ons tref sommer kinderspeletjies vir Hom.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...