Sunday 12 May 2013

Mammalief, vir jou

Op paaie van die verlede
lei gedagtes na die hede
onthou ek weer my kinderdae
sorgvry, 'n lewe vol van lag
met stories voor slaaptyd
en 'n moeder sag
altyd daar om 'n traantjie af te vee
en 'n seerplek reg te soen

Mammalief, vir jou hierdie Angelier
dit kom met baie liefde
al die dankies in die wêreld kom
met hierdie Angelier
Mammalief, vir jou, net vir jou
hierdie Angelier, net vir jou

Onthou u ook soms
dink u ook met heimwee t'rug
die jare van opstand
toe ek altyd beter sou weet
met alle mag en mening
wou ek groot word
die lewe stormloop
die toekoms tegemoet

Uiteindelik is dit my beurt
het die storms uitgewoed
kan ek met 'n glimlag t'rugkyk
dit was als die moeite werd
vandag kan ek vergoed
vir al die liefde en trou
met 'n glimlag en onthou
ek is baie lief vir jou

Mammalief, vir jou hierdie Angelier
dit kom met baie liefde
al die dankies in die wêreld kom
met hierdie Angelier
Mammalief, vir jou, net vir jou
hierdie Angelier, net vir jou

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...