Wednesday 29 May 2013

Vergifnis is die enigste pad na vrede


Psalm 130 : 4  Maar by U ís daar vergifnis…

Een aand nadat sy oor vergifnis gepreek het, het Corrie Ten Boom die man herken wat na haar toe aangestap gekom het.  Hy was 'n voormalige wag van Ravensbruck, 'n Nazi gevangeniskamp waar sy gemartel is en haar suster, Betsie, doodgegaan het.  Toe hy haar vra om hom te vergewe, het Corrie aan Betsie gedink en gevoel dat sy dit net nie kon doen nie.

Tog het sy geweet dat sy moes, anders sou alles waaroor sy gepreek het 'n klug wees.  Sy het gebid: "Here, ek kan my hand na hom toe uitsteek, ek kan ten minste dit doen, maar U sal die opregte gevoel by my moet wek." Sy het die man se hand gevat en gevoel hoe God se krag deur haar vloei en haar in staat stel om opreg te sê: "Ek vergewe jou, my broer."

Corrie het nooit vantevore God se liefde so intens ervaar soos op daardie nag nie.  Alhoewel sy verskriklik gemartel is, het sy God toegelaat om haar te genees en toe ook uitgegaan om ander te help.

Die feit is - vergifnis is die enigste pad na vrede toe!

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...