Thursday 30 May 2013

Toewyding & Geesdrif


Rom 12 : 11   Moenie in julle toewyding verslap nie, bly altyd geesdriftig, dien die Here.

‘n Besigheid wat motiveringsmateriaal verkoop, het telefonies met Tim Dumler 'n onderhoud gevoer. Hy het aan hulle vertel dat dit sy doelwit was om hulle nommer een werknemer te word.

Toe hulle hom in lewende lywe ontmoet, was hulle geskok om uit te vind dat hy byna heeltemal blind was. Hy het hulle egter belowe dat hy 'n masjien sou koop wat letters vergroot. Dus, ten spyte van al hulle twyfel, het hulle hom aangestel.

En dit was een van hulle beste besluite ooit!  Hy het vroeg werk toe gegaan, laat gewerk en binne ses jaar was hy hulle top verkoopspersoon. Sy kliënte was mal oor hom, want wanneer jy blind is, word jy 'n uitstekende luisteraar. Sy kollegas was ook mal oor hom, want hy het 'n positiewe, sorgsame geaardheid gehad. Hy het gesê: "Dit is jammer dat ek visueel gestremd is, maar juis hierdie struikelblok het van my 'n beter mens gemaak. Ek besit veel meer as wat ek nie besit nie."

Tim se gesindheid was die werklike rede vir sy sukses. Wat ‘n voorbeeld is hy nie vir ons nie.  Hoe geesdriftig is jy nog oor jou werk?  Hoe voel jou kollegas oor jou?  Leef Romeine 12 vandag en word ‘n Tim Dumler.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...