Tuesday 18 June 2013

Here, maak my doof


Matteus 11 : 15 & 13 : 9 “Wie ore het, moet luister. “

Meeste mense pas selektiewe gehoor toe.  Ons hoor net wat ons wil hoor. 

Daar is soveel positiewe stories van hoop, maar ons verkies om die sappige rillers aan te hoor, van moord en doodslag, korrupsie en verval. 

Ons glo eerder iemand se hoorsê storie as om die volle waarheid vas te stel en min van ons kan dit weerstaan om daardie halwe waarheid oor te vertel sonder om nog ‘n stertjie by te las.

Ma’s en onderwysers ken die frustrasie van kinders wat eenvoudig nie wil hoor nie, maar ek dink volwassenes vaar nie veel beter nie.  Dalk is ons ore tog ornamente.

God se Woord is die waarheid en Hy praat elke dag met ons deur Sy Woord, maar ons verkies om die doemprofete van die wêreld te glo.

Here, maak my doof vir die wêreld se geraas sodat ek kan hoor wat U vir my wil sê.

Job 15 : 11 “Beteken die troos wat van God kom, vir jou niks, die woorde wat met soveel deernis tot jou gerig is?”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...