Tuesday 2 July 2013

Here, ek weet nie wat ek van U moet vra


Psalm 130 : 2  “luister tog na my, Here, hoor tog my hulpgeroep.”

Kruispaaie, T-aansluitings, doodloopstrate… ons ken hul almal.  Daardie tye dat jy lewensveranderende besluite moet neem en so bang is jy besluit verkeerd.
"Here, ek weet nie wat ek van U moet vra nie... U alleen weet wat ek nodig het... U het my liewer as wat ek myself kan hê... O Vader, gee aan U kind wat hy self nie weet hoe hy dit van U moet vra nie... Ek bring maar net my hart na U en maak dit oop voor U... Amen" ~ Francois Fénelon
Enersyds is hierdie ‘n gebed van hopeloosheid en frustrasie, maar daar is tog ‘n onderliggende toon van hoop.  Wanneer ons nie weet watter kant toe nie, is dit in orde om net aan God oor te gee.   Dis verseker die tye dat God neerglimlag en Sy arms oophou vir jou.  Kom hier, my kind.   Moenie bang wees nie.  Laat dit aan My oor.  Van waar ek sit, kan ek die volle prentjie sien.  En wanneer Hy jou aftel van Sy skoot, sit hy jou op die regte pad neer en jy weet sonder twyfel watter kant toe.
Spreuke 3 : 6 “Ken die Here in alles wat jy doen en Hy sal jou die regte pad laat loop”

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...