Monday 1 July 2013

Kyk nie angstig rond


Jesaja 41 : 10  “Wees nie bevrees nie, want Ek is met jou; kyk nie angstig rond nie, want Ek is jou God. Ek versterk jou, ook help Ek jou, ook ondersteun Ek jou met my reddende regterhand”

Diere in gevangenskap het die manier om so op en af teen die draad te stap op soek na ‘n geleentheid om uit te breek.  Vandag kan jy goed identifiseer met daardie optrede.  Jy’s sielsongelukkig in jou werk en alhoewel jy al honderde CV’s uitgestuur het, kry jy nie eens die geleentheid om jouself tydens ‘n onderhoud te bemark nie.  Volgens die huidige arbeidstandaard is jy dalk te oud of jy het ander karakter eienskappe wat jou kanse verskraal, maar kyk nie angstig rond nie.  
God self is besig om jou te versterk, om jou krag te gee om te volhard.  Hoe kan jy faal as die Almagtige God jou ondersteun en help?   Niks is by Hom onmoontlik nie!  Saai jy maar net die saadjies.  Binnekort staan die oes geil op die land en sal jy die vrugte pluk van jou volgehoue harde werk.

Wees nie bevrees nie, want ek is met jou…
 
 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...