Tuesday 9 July 2013

Oggendwense


II Samuel 23 : 4  “… soos die môrelig as die son opkom op 'n oggend sonder wolke; dit skitter na die reën...”

Mag vandag 'n gewone dag wees volgepak met gewone goete.

'n Koppie koffie wat jy nie self hoef te maak nie,

'n Onverwagte oproep of sms van 'n ou vriend

Groen verkeersligte die hele pad werk toe.

Wakker word van voëltjies wat buite sing.

 Mag die broodrolletjies wat jy koop

Nou net vars uit die oond kom

En jou skoene nie jou kleintoontjie druk nie

Ek hoop jy kry jou karsleutels waar jy dit neergesit het

 Dat jy die sonskyn op jou vel sal voel

 Geniet daardie lekker saamsingliedjie oor die radio

Mag iemand jou 'n verbyloop drukkie gee

 En die hond jou 'n nat welkomlek

 Dat jy nêrens in `n tou hoef te staan nie

Mag iemand jou vra om vir hom 'n guns te doen

  Kyk die reenboog kleure in die sproeier-reën

Ek hoop jy sal stilstaan om aan 'n blom te ruik

Ek hoop jy tel 'n vaal voëlveertjie op

Ek hoop iemand glimlag vir jou omdat jy kaalvoet loop

En eerste die blink aandster gewaar

Ek hoop jy ruik die jasmyn in die wind.

Wanneer jy later terugsak in 'n geurige skuimbad,

Besef dit was 'n dag vol wegkruip-wonderwerke !

Sodat jy vanaand kan terugsit ...

Gekoester, Geseënd, Tevrede!!
 
(epos juweeltjie)

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...