Monday 8 July 2013

Stuur my


Baie mense wil vir God diensbaar wees, maar hulle weet nie altyd hoe of waar om te begin nie. 
Henry T Blackaby het gesê:  As jy vir God wil werk, maar jy weet nie wat om te doen nie, kyk waar Hy besig is en dan val jy langs Hom in.  Dit mag wees dat hierdie gedagte jou bang maak omdat jy voel jy is nie gekwalifiseer of opgewasse vir die taak nie.  Op die vraag of God jou sal vra om iets te doen waarvoor jy nie toegerus is nie, het Henry geantwoord:  “Ja, beslis.  Hoe anders word God verheerlik?”
Jou bereidwilligheid is genoeg vir Hom om die bal aan die rol te sit.  Rol so lank jou moue op.  Matteus 9 : 37  Hy sê toe vir sy dissipels: “Die oes is groot, maar die arbeiders min.
Mag jou antwoord ‘n eggo wees op Jesaja 6 : 9 Toe het ek die Here hoor vra: “Wie kan Ek stuur? Wie sal ons boodskapper wees?” Ek het geantwoord: “Hier is ek! Stuur my!”
Ons kan nie altyd kies waar ons betrokke wil wees nie, maar ons kan ‘n verskil maak waar Hy ons nodig het.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...