Thursday 12 September 2013

My genade is vir jou genoeg


Korinthiers 12:9  Sy antwoord was: “My genade is vir jou genoeg. My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is.”

Wanneer die lewe sy rug op ons keer, voel ons dikwels of dit die einde is.  Spanning kan ons kniehalter, tot so ‘n mate dat jy wonder hoeveel jy nog kan hanteer.  Dis tye dat God skitter en jou herinner:  “My genade is vir jou genoeg.”

 Genade is dalk die laaste wat jy ingedagte het.  God moet inspring en iets daadwerklik doen! Tonnelvisie tree in en ons sien nie lig aan die kante nie, net ‘n stikdonker tonnel vol kommer en probleme.

 O, dis moeilik om sulke slae kalm te bly.  En dan spring ons self in.  Wanhopig, desperaat en dikwels doelloos skarrel ons rond.  Raak rustig.  Hoor Sy stem.  “My krag kom juis tot volle werking wanneer jy swak is.” Erken jou swakheid, jou hulpeloosheid en jou afhanklikheid, maar bo alles, jou vaste vertroue dat Hy weet wat Hy doen en uitkoms sal gee op presies die regte moment.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...