Sunday 15 September 2013

Om te glo ten spyte van

Nie almal glo in God of sy bestaan nie. Op die internet sal jy mense kry wat wetenskaplik bewys dat dit te koud was vir skaapwagters om daardie tyd in die veld te kon wees.  Hulle bevraagteken die logika van ‘n maagd wat ‘n kind baar – met reg, want dis menslik nie moontlik nie.  Hulle verklaar onomwonde dat Hy nooit uit die dood opgestaan het nie en sê dis absoluut verregaande dat Hy opgevaar het na die hemel.  Waar’s die hemel in elk geval?  Volgens hulle is Christene ‘n klomp dromers wat in ‘n wêreld van hul eie leef.  

Jy kan seker wetenskaplik al hierdie dinge bevraagteken en twyfel in sommige se harte aanblaas, maar God verwag van ons om soos kinders te glo.  ‘n Kind bevraagteken nie iets wat aan hom vertel word vir die waarheid nie.  

Ek glo liewer in God en gaan hemel toe as wat ek eendag uitvind dat alles waar was en ek die kans verloor het om my siel te red.  God het Sy bestaan al oor en oor aan my bewys. Openbaring 22 : 20 Hy wat dit alles getuig, sê: "Ja, Ek kom gou!" Amen! Kom, Here Jesus! 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...