Thursday 31 October 2013

Ek's 'n dapper muis...


Galasiers 1:15

"God het my al voor my geboorte vir Hom afgesonder, en Hy het my in Sy genade geroep..."

Onthou jy nog die kinderrympie:  “Ek’s ‘n dapper muis… kyk hoe stap ek deur die huis… en daar’s niks waarvoor ek skrik nie…

Jy kan hierdie rympie maar hardop loop en sê, want daar is eenvoudig niks waarvoor jy bang hoef te wees of bekommerd oor hoef te wees nie.  God se liefde omvou jou soos ‘n wolsagte kombers.  Sy oog is voortdurend op jou, Sy lieflingkind.  Dit beteken nie dat jy geen opdraendes of valleie sal ervaar nie, maar jy kan dit met selfvertroue aanpak, want God is vir jou.  Dis soos om in ‘n liefdevolle ouerhuis groot te word.  Maak nie saak hoe die wêreld buite die mure van die huis is nie, daarbinne voel jy veilig, gekoester en geliefd.


"Pak jou lewensbootjie lig met net die nodigste: 'n warm tuiste en eenvoudige genietinge, een of twee vriende wat die naam werd is, iemand om lief te he, en iemand om jou lief te he..."  ¬ Jerome K Jerome

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...