Sunday 3 November 2013

Ons verstaan nie altyd nie

Johannes 13:7

"Wat Ek doen, begryp jy nie nou nie, maar later sal jy verstaan..."

Soms kan ‘n mens nie anders as om oor God te wonder nie.  Kan Hy dan nie sien dat ek die einde van my vermoëns bereik het nie?  Hoor Hy nie my hulp geroep nie?  Hoekom moet net ek ‘suffer’ terwyl almal rondom my dit so maklik het?  Die wat het kry nog en die wat nie het nie… van hulle word daar nog weggeneem ook!   Hoe op dees aarde werk God se kop?  Daar gebeur te veel slegte dinge met goeie mense.  Waar is God?

Ongelukkig sal ons God nooit verstaan nie, want ons sien net ‘n breukdeel van die prentjie.  Ons kan Hom  egter vertrou, want Hy beloof dat alles ten goede sal meewerk vir die wat in Hom glo.

 Jesaja 49:8

"so sê die Here:  'Op die dag wat ek dit goeddink, sal Ek jou gebede verhoor, op die dag wanneer Ek wil red, sal Ek jou help..."

Hemelse Vader, vergewe ons dat ons in ons menslik swakheid ons oë in moedeloosheid neergeslaan het.  Ons kyk op na U, O God en ons wag geduldig.  Leer ons om vas te staan in geloof en nooit toe te gee aan negatiewe gedagtes nie. 

"moenie uitsien na die dag wanneer jou swaarkry oor sal wees nie, want as die dag kom, sal jy weet jy is dood..."  ¬ Tennessee Williams


"Beproewing is maar net die skaduwee van God se vlerke..."  ¬ George MacDonald

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...