Sunday 22 December 2013

'n Uitnodiging aan jou

Markus 5 : 19  Jesus het hom dit egter nie toegelaat nie maar vir hom gesê: “Gaan na jou huis, na jou mense toe, en gaan vertel vir hulle wat die Here alles vir jou gedoen het en dat Hy jou jammer gekry het.”
Nadat Jesus die bose geeste uit Legio uitgedryf het, wou hy saam met hulle in die skuit klim, maar Jesus het hom gestuur om eerder vir mense te gaan vertel wat met hom gebeur het.

Vandag wil ek vir jou uitnooi om vir my te vertel wat God die afgelope jaar vir jou gedoen het sodat ek jou getuienis met ander kan deel.  Ons bid soms vir dae, maande, jare en dan kom daar ‘n deurbraak.  Hoeveel van ons getuig daaroor? 

God verwag van ons om te getuig, want getuienis is God se advertensies.  Dis hoe ons hom verheerlik en sorg dat ons ‘redder’ die eer kry.  Laat jou getuienis die Kersgeskenk aan jou medegelowiges wees.


Ek hoor graag van jou via epos:  mcoetsee0@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...