Monday 13 January 2014

Die Stryd

Romeine7 : 22-23  Diep in my wese vind ek vreugde in die wet van God, maar ek vind in my doen en late ‘n ander wet, wat stryd voer teen die wet van my gees.  Dit maak my ‘n gevangene van die wet van die sonde wat in my doen en late aan die werk is.
Goeie voornemens is een ding, maar om dit tot uitvoer te bring, is nogal moeilik.  Neem nou maar ‘n dieet… Sondagaand staan jy sterk, want Maandag is die begin van ‘n nuwe jy.  Dis nou tot die hongerpyne knaag of ‘n kollega se burger en skyfies baie aantrekliker lyk as jou slaai.  En daar sal mos altyd ‘n feestelike gebeurtenis plaasvind sodra jy die dieet net lekker onder die knie het.  Aag nou ja, volgende Maandag sal ek weer probeer. 
Net so het ons goeie voornemens oor ons geloof en om nie toe te gee aan versoekings nie, maar die stryd word soms so gou verloor.  Onthou net dat God ons geskape het as mense, nie as klein perfekte godjies nie.  Hy ken ons beter as wat ons onsself ken.  Erken dat jy op eie krag nie in staat is om vol te hou nie en vra God om jou te help.

Anders as met meeste dieet voornemens hoef ons nie tot volgende Maandag te wag nie, ons kan elke dag nuut begin.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...