Monday 17 February 2014

God sal jou nie in die steek laat nie


Psalm 46 : 2-3  “God is ons toevlug en ons krag:  in nood is Hy gereed om te help.  Ons sal nie bang wees nie al bewe die aarde.”

Jare gelede, tydens die aardbewing in Ceres-Tulbagh, het ons in die Strand gewoon.  My ma het koekblikke uitgestal bo-op die kombuiskaste en ek onthou hoe daardie koekblikke uit die bloute begin afval het.  Aardbewings was nie deel van ons woordeskat op daardie stadium nie, maar as koekblikke sonder waarskuwing van kaste afspring, skrik jy groot.  Ek kan nie onthou dat ons die trillings gevoel het nie, maar ek kan onthou dat ek vreesbevange was.  Bo alles onthou ek my my ma se woorde:  “Daar is niks om voor bang te wees nie.”  Probleem opgelos en daarmee is ons bed toe.

Die teks hierbo doen dieselfde vir jou en vir my.  Dis God se manier om jou en my te kalmeer, te midde van die gevaar.  Al wil ons weghardloop, al is ons bang, is daar eintlik geen gronde vir ons vrese nie, want Hy is ons toevlug.  Hy gee ons krag.  In nood is Hy gereed om ons te help.

Negatiewe ervarings uit die verlede manifesteer dikwels in vrese wat ons vir altyd kan lamlê.  Dit raak ons realiteit en so bevind ons onsself in ‘n maalkolk wat ons al dieper en dieper intrek. 

Daar is uitkoms. God gooi ‘n reddingsboei na ons.  Hy is ons toevlug en ons krag en wanneer ons, soos nou, in die nood is, staan Hy gereed om ons te help, so moenie bang wees nie.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...