Sunday 16 February 2014

'n Rein hart



Jeremia 17 : 9 & 10 “Die mens se hart is deur en deur bedrieglik…  Maar Ek weet!  Ek, die Here, deursoek alle harte en geheime motiewe. Ek gee elkeen wat hulle toekom volgens wat hulle gedoen het.”

Oneerlikheid is iets wat my dwars in die krop steek.  Voeg daarby valsheid, voorgee en rugstekery en jy kan my van jou ‘birthday list’ skrap.

Ongelukkig is daar heelwat medemense wat hierdie ‘kunsies’ vervolmaak het, en selfs daarop roem… te veel individue wat oor die vermoë beskik om jou vir jare om die bos te lei.  Vir ander is slegs een poging genoeg om jou te ontnugter. 

Hoe dit ookal sy, ek wil nog die mens ontmoet wat nie op die een of ander tyd bedrieg is nie.

Nou vir die verrassing.  Jy kan jare lank wegkom met jou streke, maar God weet van jou bedrieglikheid en elkeen gaan kry wat hom/haar toekom.  Nou is egter nie die tyd om jou in ander se afrekening te verlekker nie, want as ons regtig eerlik is, en die teks weer lees, wil dit voorkom asof God ons almal oor dieselfde kam skeer - die mens se hart is deur en deur bedrieglik. 

Soos God ons harte deursoek vir geheime motiewe, moet ons dit ook doen en vir God vra om daardie hoekies vir ons te openbaar sodat ons, ons harte kan reinig.  Nie een van ons kan hier die eerste klip gooi nie, maar ons kan 'n bewuste poging aanwend om elke gedagte en motief te ondersoek en aan God se standaarde te meet en konstant Sy hulp en leiding te soek hierin. 

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...