Wednesday 26 March 2014

'n Gewigtige saak

1 Samuel 16 : 7 Maar Hy sê vir Samuel: “Moenie na sy voorkoms of sy buitengewone lengte kyk nie, want Ek het hom nie gekies nie. Die Here kyk nie na dieselfde dinge as die mens nie. Die mens kyk na die uiterlike, maar die Here na die innerlike.”

‘n Vriendin onthul onlangs hoe sy op skool geboelie is… en dit oor haar gewig.  Ons weet kinders kan wreed wees, maar ek dink nie hulle besef ooit hoeveel skade hul ‘onskuldige’ pret ten koste van iemand anders aanrig nie.  My vriendin loop vir jare met daardie seer binne haar… dit het haar identiteit verswelg.  En hoe meer sy daardie woorde geglo het, hoe meer het sy haar aan kos oorgegee…Tot sy op ‘n dag besef sy het die mag om daardie kettings te breek wat haar terughou.  

Toe sy eers daardie kopskuif gemaak het, was sy onstuitbaar.  Sy het oor ‘n periode van net bietjie meer as ‘n jaar 80 kg gewig verloor.

Daardie kinders onthou haar dalk nie meer nie, maar hulle het ‘n ongelooflike invloed op haar menswees gehad.   Sy was altyd mooi en het nog altyd ‘n borrelende persoonlikheid gehad, maar vandag het sy iets ekstra wat haar beeldskoon maak… selfvertroue en die besef dat sy enige iets kan regkry as sy eers haar kop daarop gesit het. 

In ‘n wêreld waar mooi mense voorkeur kry, wil ek jou herinner dat God nie na die uiterlike kyk nie, maar na die innerlike. 


Skoonheid of ‘n maer lyfie gaan jou nie in die hemel kry nie.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...