Thursday 27 March 2014

Woestyntyd

Deuteronomium 11 : 5  “Julle het self beleef wat Hy vir julle gedoen het in die woestyn en totdat julle tot hier gekom het,”

Wanneer ek aan ‘n woestyn dink, dink ek aan die Namib, die enigste woestyn wat ek nog ooit gesien het… en was dit vir my mooi!  Van Swakopmund na Walvisbaai ry jy met die see aan die een kant en die Namibduine aan die anderkant.  Net God kan iets so eenvoudig dog so asemrowend skep. 

Om in ‘n woestyn te leef of te verdwaal, wens ek niemand toe nie, want dis wanneer jy die ander kant van ‘n woestyn sal leer ken.  Woestyne is egter nie net droog, bar en verlate nie.  As jy fyn kyk, sal jy dierelewe sien wat jy nêrens anders teekom nie.  Daar is ook oases, wat jou verstom te midde van hitte en sand rondom die groenigheid. 


As jy ‘n woestyntyd beleef, dink terug aan vorige tye van beproewing toe jy jou ook in die woestyn bevind het, en soos die Israeliete, onthou wat God vir jou gedoen en beteken het.  Oases is tekenend van God se voorsiening midde in ‘n woestyn.  Moed nooit moed verloor nie.  Dieselfde God wat soveel vir die Israeliete omgegee het, dat Hy vir hul manna en kwartels voorsien het, sal ook in jou behoeftes voorsien… groot of klein – Hy is die groot Voorsiener.

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...