Thursday 13 March 2014

'n Nuwe afgod

1 Samuel 1 : 14  Hy sê toe vir haar: “Hoe lank wil jy dronk bly? Loop word eers nugter!”
Drank is besig om ‘n afgod in soveel mense se lewe te word.  Kyk maar by rugbywedstryde hoe die glasies op die paviljoene omhoog gehou word.  En geen fees sal volmaak wees sonder ‘n biertent nie, ne.  Of dit nou ‘n troue, doop, braai of familie saamtrek is, drank is altyd deel van die geleentheid.
Ek glo nie vir een oomblik dat jy net jouself kan geniet as jy ‘n drankie geniet nie. Jy kan jouself net soveel geniet met ‘n koeldrank.
Teen drank self het ek niks…Jesus het immers self wyn gemaak toe die wyn by die troue op was… dis die misbruik daarvan wat my bekommer.  Daar is te veel mense wat nie sonder drank kan funksioneer nie, alhoewel ek hier oor die definisie van ‘funksioneer’ verskil.  Dit word die kruk wat jou help om probleme te oorkom.  Dit word die staatmaker, of die steunpilaar wanneer die lewe druk.  Party mense glo dis net wat hul nodig het na ‘n dag se stress... om te kan ontspan.

Daar is ‘n ander oplossing… een wat ook nie jou beursie sal ruk nie… God.  Los daardie drankbottel.  Dit is besig om jou lewe en jou gesin te vernietig en dis so onnodig.  Jy’s ‘n pragtige mens en jy kan alles hanteer deur God wat jou daardeur sal dra.  

No comments:

Post a Comment

Inligting

Hierdie blog word reeds sedert 2011 bedryf.  Ek het regtig getrou probeer om gereeld dagstukkies te publiseer.  Daar is egter 'n tyd waa...